De Slembroucks zijn in aantocht!

9789028426665.img
Super spannend. Nog een paar nachtjes slapen en dan verschijnt hij: mijn allereerste roman, De Slembroucks.

Op donderdagavond 25 augustus wordt het boek voorgesteld in De Groene Waterman in Antwerpen. De uitnodiging vind je hier: Theunynck – uitnodiging

Wil je graag al een fragment lezen? Klik hier.

Of wil je mij liever aan het woord horen? Dan moet je even naar Boeken Toe luisteren. Na een dikke 5 minuten ben ik aan de beurt. Maar je moet blijven luisteren, want het is een knappe podcast (met een Joke Van Leeuwen in bloedvorm en nog veel meer moois)!

Ik kijk ernaar uit om je op 25 augustus in de kelder van de Groene Waterman terug te zien. Marc Van Alstein, Joris Vergeyle, Lou Verwimp, mijn uitgever en de mensen van De Groene Waterman staan samen met mij klaar om er een bruisend feestje van te maken.

Tot dan,

Peter

 

 

Geef een reactie

